skavsår !!

Kom nyss hem från skolan, har ju haft vandring en mil, tog 3 och en halv timme, och jag har fetaste skavsåret. usch jag har ont överalllt :( ...

Mamma och pappa var till örebro idag och köpte present till Peter min bror, för han fyller år på måndag så vi ska dit på lördag och gratta honom, han kommer nog bli as glad för presenten ;) .. hehe !


Vandringen var as dryg, men det gick bra jag proppade in hörlurarna och gick för mig själv,
slänger upp lite bilder..



Redo för vandringen..


haha,


Skönt det var bara jag, emma, och amanda och ninni va ?! :p blandar ihop tvillingarna,


Nu ska jag lägga mig i soffan och bara chilla, mina fötter dööör !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0