nu har dom åkt,

nu har dom åkt, vi har haft det as mysigt :) fikat, och sen ätit grillat och bara setat i soffan och myst och pratat :) och gosat med barnen..

slänger upp massa bilder som togs idag, lite cam bilder med Ronja, hon blev helt såld på det, så har nog 100 bilder på oss nästan haha !


Jag, Moa och Ronja


Vi igen :)



Jag och Ronja !


Igen !


HAHA !  :)


<3


Lilla moa ! :)


Som sagt det finns miljoner bilder till ! :)

Men nu ska jag åka med mamma och handla :) hörss ! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och Grattis!!!!

Du är en av de 10 som tavlar att vara veckans blogg hos mig:) (Justiner.blogg.se) Du kan samla dina röst under den här länk:

http://justiner.blogg.se/2010/may/bli-veckans-blogg.html#comment

Du kan samla dina röst tills Onsdagskväll (5 maj) klockan 18.00 då avslutas omröstningen och då vi har en vinnare som kommer sinas en vecka på min blogg!:)

Lycka till!

2010-05-02 @ 22:04:29
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0