Hemma från sthlm

Kom precis hem från Stockholm :) det har verkligen varit as kalas, fyfan vad kul vi har haft, Jag och mina små barn, enligt killarna ! hmm ? hahahaha

Åkte från falun imorse klockan 6, var inte alls trött helt sjukt jag som jämt är trött,
Kom fram i sthlm typ vid 10, då hade vi första studiebesöket på SR (sveriges radio) as kul var det :) kollade på en intervju med Markus birro. sen fick vi kika runt i olika studiosar och så as kul :)
Sen så uppträde Erik Grönwall där också vi fick ju vara VIP haha, gå in bakvägen och allt, och satt längst fram :)
Det var as kalas, sen tog vi t-banan till vårt andra studiebesök, kommer inte ihåg vad de hette men det var också kul :) Sen drog jag, Ranja och Ida på stan bara chillade, käkade, och shoppade lite fast ingen av oss köpte nåt haha !
Och så träffade vi ju Simon också :) kul, längesen man träffade honom..
Sen så åkte vi hem vid 5 tiden så nu är jag hemma, lagomt härj på bussen hem, har så ont i huvudet så usch !

men nu slänger jag upp lite bilder från dagen !!


pontus och emil på bussen dit :)


Bussen dit !


Självaste viktor !


Sötaste ranja,


halv drogad bild på mig och ida ! haha


Erik Grönwall !


Erik Grönwall


snyggingen !


ja det är sant, viktor hade affrot på sig hela tiden !!


Träffade simon också :)


Dom i sthlm tog studenten också :)


Avslutar med denna söta bild på oss !


Måste säga alla ni som inte va med, ni missade nåt riktigt grymt kul !!

Nu ska jag käka nåt och sen sova :) hörsss !!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0