Tisdag

Godmorgon alla glada :) nu är jag uppe, trött som jag vet inte vad, och det första jag ser på morgonen är att det snöar ute, kan man bli mer deprimerad..

Igår så kollade jag bara på tv när jag kom hem, sen sov jag var så grymt trött..

Idag har jag bara rörlig bild och idrott, så slutar 12 :)

men kommer inte kunna blogga så mycket för jag ska sova hos Emma idag, och hennes dator är pajj, :p
men men det löser nog sig :)
vi ska ta och filma konstfilm idag till rörlig bild, får se hur det går då :)


jaja, nu lär jag gå ner och borsta tänderna och kanske gå ut till bussen, men vi hörs sen

pussokram :)

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Jaha =)

Jo allt är super bra med henne, hon är jätte glad över att hon för en gångs skull kan springa runt överallt i sin gåstol =) Så hon klagar inte.



Usch då, snöade hos er idag? :O

2010-03-23 @ 08:53:23
URL: http://arles.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy fan för snö, här har det regnat hela dan.

Så snön smälter för fullt :D



Jodå, det duger..har fortfarande inte fått soffbord och köksbord. Kanske imorgon eller på torsdag, alla i släkten har ju fullt upp 24/7 xD

Hur blev det att se ut hemma hos Andreas då? ^^

2010-03-23 @ 18:15:15
URL: http://arles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0