Onsdag update

hej hej, just nu sitter jag och spelar spel på nätet jag är helt torsk på det haha ! Det är juveler man ska para ihop tre i rad och ja, svårt att förklara men as kul :)
Vad har jag gjort sen senast jag skrev. hmm jag har gjort klart lite skolarbete BEHÖVLIGT !! :) sen har jag slöat bara

Idag ska jag och pappa äta pannkakor, jag tycker egentligen inte om det men men, fast det får pappa göra när han kommer hem från jobbet för jag kan inte göra pannkakor (A) haha ! det är nog en utav dom få "maträtterna" jag inte kan laga faktist :P

Annars då har det inte hänt nåt speciellt mycket haha !

nu ska jag forsätta att geeka spelet,
hörs sen

Pussokram :)

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker du om den nya loka smaken, skogsbär? Kommentera gärna på bloggen :D



allt bra med dig annars? ;)

2010-03-31 @ 14:45:54
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0