Onsdag

Godmorgon, varför ska man alltid vakna tidigt när man vet att man får sova? jag vaknar jämt tidigt, och kan inte somna om fast jag är as trött, det är fett jobbigt..
blev ingen skola idag heller, känner mig inte riktigt bra.

Idag får man pengar iallafall, fast det har ju inte jag någon nytta för, eller jo kanske men jag vill köpa så mycket men jag kan inte !! Jag har så många bollar i luften och vill göra saker hela tiden och vill ha saker hela tiden..
Ja det är då typiskt mig !

Ska kolla på Andra Avenyn snart, det kommer ut på nätet klockan 9.00 så då blir det att kolla på det, jag älskar verkligen det, det är så himla bra :) lovee it !!!

jaja, ska göra iordning lite frukost till AA sen blir det att kolla på det, hörs sen då,
Pussokram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0