Studentfirande

Hejsan, vaknade nyss ska väl snart göra iordning mig :) idag tar Andreas studenten så vi ska åka och kolla på den,
lyckos han fan va skönt att sluta skolan :p ...

Igår så gjorde jag inte speciellt mycket, solade hela dagen, gick ut och gick  med mamma, sen gick jag ner till nyopererade Nick och va där ett tag :) sen gick jag hem och slog på en film och somnade :)

Idag efter studenten så ska vi hem och käka och så, sen drar jag till falun :) eftersom att det är falukalaset och idag är det rix fm festivalen så jag lär väl åka upp och kika :)

nej men nu måste jag fixa iordning mig hörs sen !! pössss

Och till er alla andra som tar studenten GRATTIS PÅ ER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0