sol sol sol

hejsan, hann inte skriva nåt imorse innan jag åkte till skolan var så himla trött imorse så jag skulle kunna döda vem som helst, usch !! men men kom precis hem. har varit i skolan och vart på stan med mamma och så :) hade ingen Samhällskunskap så då åkte jag och några kompisar ner på stan och köpte glass och satt oss i solen och bara snackade skit :) skönt !! as kalas väder idag också fast det blåser lite mer idag,

sen har mamma och pappa vart i min lägenhet och hämtat massa grejer så nu ska jag sotera vad jag vill ha kvar och inte, hmm !! Sen ska jag måla mina naglar :)

 

Men nu ska jag fixa lite, ikväll blir det en tidig kväll, :)

Skriver sen PUSSS !!


Kommentarer
Postat av: emma

du passade visst i glajjernnnnnnna :) (solglasögonen)

glöm inte sändning i morgon :)

2010-04-12 @ 21:43:51
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0