Nu drar jag

snart åker jag iväg, har precis gjort klart mig får cp ryck på mitt hår, det vill inte som jag vill men så brukar det ju oftast vara.. Så nu sitter jag och lyssnar på musik, ska ta och äta något sen borsta tänderna sen dra.

Ikväll blir det partyy för fulla muggar :) var längesen jag var ut på något nu,
jag tar iallafall med mig kameran, fast lägger in alla bilder och så när jag kommer hem !



 

Jag har på mig en mörkblå typ tunika, och lackleggins :)

fast jag har med mig andra kläder som jag säker byter om haha !

 

men nu ska jag lägga ner det sista i väsken så kör vi hårt sen !!
Ha en underbar fredag så hörs vi senare ikväll om jag hinner,
PUSS PÅ ER !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0