nu är jag hemma

Nu är jag hemma, har ju varit i örebro idag på marieberg gud vilken dag :) gått i affärer hela dagen sen in på ikea för jens skulle köpa grejer till hans lägenhet, så åkte vi hem och stannade på vägen och käkade och så, vi var hemma typ 9 haha :) sen satt vi i doms lägenhet och drack lite, jag och tessa drack 2 glas vin och sen åkte jag hem så nu är jag hemma :) Jag köpte absolut ingeting, gud va tråkig jag är, men jag har ju inga pengar heller ska ju sätta i mitt löshår på tisdag 1500 kr det ju,

det ser ut som att man har planer på sista april också :) man får väl hoppas !

men nu ska jag väl lägga mig är så trött efter dagen, ont i fötterna och så !
Men jag har iallafall haft en as bra dag, mycket mycket mycket skratt ska jag tala om, herregud :)
TACK !!

Godnatt pussokram :)

Kommentarer
Postat av: Tessa

Haha , mycket skratt va det ja ! ;)

Och så hoppas jag på lite grillning på valborg eller ? :D

2010-04-26 @ 21:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0