mjauo

Hej allihopa :) vad gör ni för roligt då?! Jag har precis borstat Sheba (våran katt) hon är ganska otålig när det gäller sånt men men, skulle behöva bada henne men det finns inte ens på hennes karta haha !
hon klättrar upp på helt konstiga ställen och sätter sig, och verkligen sitter kvar ! hmm,

skulle städat idag, har jag gjort det? NEJ ! fy på mig själv, men får ta det imorgon innan jag åker till Borlänge,

Imorgon ska jag äntligen få träffa Sandra :) vi ska festa lite granna, kul

jaja, nu ska jag forsätta och se om Sheba har lugnat ner sig :)




 

 

Kolla vad arg hon ser ut haha !



hörs sen, Pussokram :)



Kommentarer
Postat av: lovisa

:) fina bilder !! :D Hur är det med dig idag då ? =) KRam

2010-04-08 @ 20:01:08
URL: http://thomasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0