Kom nyss hem

Dålig uppdatering FÖRLÅT !
Kom nyss hem till Sandra igen,
Dagen började med att vi vakande 11:00 och vi skulle äta klockan 12:00 och både jag och Sandra var tvugna att duscha så det blev lite stressigt, sen gick vi hem till Denise när vi var klara sen åkte vi ner på stan och käkade thaimat :) mums vad gott det  var, sen åkte vi hem och fikade sen började dom göra iordning sig för dom skulle ut ikväll.. Så nu kom jag nyss hem till Sandra, och hon är hos hennes pojkvän, så jag ska umgås med Kicki hennes mamma ikväll hihi, äta godis och mysa !

den här kvällen blev inte som planerad, hmm synd !

Men nu ska jag kolla på tv sen sova är så trött !

ha det så bra :) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0