.

kom hem från skolan för ett tag sen :) kom hem och började att laga mat, sen kom Andreas och isabelle och Lilla wilma :) hon har blivit så stor sötnosen.!!

Idag i skolan hade vi först rörligbild sen hade vi idrott och vi bowlade på idrotten det var fett kul :) jag kom 2a det var nice ;) Sen åkte jag,emma och tessa ner på stan och kikade lite :)

men nu ska jag göra dom andra lite sällskap och käka och så :)
Hörs sen, PUSS !!


När vi bowlade, simon på bild tror jag?!

 

Emma med solen :)

 

Sötnosen Wilma :)


Kommentarer
Postat av: Fi

O vad stor hon har blivit! Saknar er massor!!! Vi kanske kan komma upp snart och hälsa på!?!

2010-04-13 @ 20:53:55
URL: http://www.metrobloggen.se/frufasth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0